دیپلم رسمی گرافیک رایانه در آینده درخشان

دیپلم گرافیک کامپیوتری چیست؟

شاید این سوال برای شما عزیزان پیش بیاید که دیپلم گرافیک کامپیوتری چیست اما در‌ پاسخ باید گفت که این مدرک تلفیقی از رشته های گرافیک و کامپیوتر است. در حقیقت در این مهارت افراد می توانند با استفاده از نرم افزارهای مختلف در کامپیوتر طراحی های خاص و جذابی را انجام دهند.
متخصصان در این رشته می توانند تصاویر و فیلم های مختلفی را ایجاد کنند تا بتوانند در مشاغل مختلف به افزایش جلب توجه مخاطبین کمک کنند. امروزه بسیاری از صاحبان مشاغل در صنایع کوچک و بزرگ از گرافیست های متخصص و حرفه ای کمک می گیرند‌.
گرافیک کامپیوتری یکی از رشته هایی است که سالانه افراد زیادی موفق به دریافت دیپلم در این حیطه می شوند. شما می ‌توانید امروزه کاربردهای فراوان مهارت گرافیک رایانه را در تمام نقاط جهان مشاهده نمایید.
هنرجویان و متقاضیان عزیز می توانند با گذراندن دوره های مربوط به مهارت گرافیک رایانه با تمامی اصول و ‌نرم افزارها و سخت‌افزارهای مربوط به این رشته آشنایی یافته و پس از دریافت دیپلم خود وارد بازارهای کار شوند و درآمدهای بالایی را کسب کنند.
در حال حاضر دریافت مدرک دیپلم گرافیک در تمام نقاط جهان علی الخصوص کشور عزیز ما ایران رواج زیادی دارد. این رشته به دلیل ویژگی‌ های منحصر به فردی که دارد همواره مورد توجه تمامی اشخاص قرار داشته و با گذشت زمان نیز از محبوبیت آن کاسته نشده است‌.
همان طور که می ‌دانید دریافت دیپلم در این رشته مستلزم قبولی در برخی دروس عمومی و تخصصی است و افراد همواره در تلاش هستند که نمرات خوبی را کسب کنند. آموزشگاه آینده درخشان یکی از برترین مراکز برگزار کننده این دوره ها و ارائه دهنده مدارک دیپلم معتبر به هنرجویان است.

دیپلم گرافیک رایانه آینده درخشان مناسب چه افرادی است؟

اگر بخواهیم درباره متقاضیان این رشته صحبت کنیم باید بگوییم که هنرجویان متقاضی دیپلم گرافیک رایانه در آموزشگاه آینده درخشان به پنج دسته تقسیم می شوند که در ادامه به شرح آن ها برای شما عزیزان خواهیم پرداخت.
  1. متقاضیان پایین تر از مدرک سیکل: این اشخاص لازم است که ابتدا در یک آزمون جامع شرکت نمایند و پس از دریافت نمودن مدرک سیکل خود نسبت به گرفتن دیپلم اقدام کنند. در حقیقت می توان گفت که یکی از ملزومات دریافت دیپلم گرافیک رایانه داشتن مدرک سیکل است.
  2. دارندگان مدرک سیکل: این افراد باید دروس عمومی و تخصصی را گذرانده تا بتوانند مدرک دیپلم خود را دریافت نمایند.
  3. اشخاصی که تعدادی از واحد های عمومی را طی کرده اند: این افراد لازم است که تمام واحد های عمومی باقی مانده خود را گذرانده و سپس نسبت به دریافت مدرک دیپلم اقدام کنند.
  4. افراد دیپلم ردی: این اشخاص می توانند با مراجعه به آموزشگاه آینده درخشان دروس تخصصی خود را گذرانده و دروس عمومی را تطبیق دهند و در نهایت مدرک دیپلم خود را دریافت نمایند.
  5. دارندگان دیپلم: افرادی که در رشته ای خاص دیپلم دارند می توانند مهارت های تخصصی خود را در این آموزشگاه گذرانده و دروس عمومی خود را تطبیق بدهند.
همان گونه که دریافتید برای دریافت مدرک دیپلم افراد زیادی متقاضی هستند و لازم است که متناسب با شرایط خود در دوره های تخصصی آموزشگاه شرکت کنند. یکی از علل محبوبیت این رشته آینده شغلی فوق العاده آن نسبت به سایر مهارت ها در سطح کشور است.
مهارت دیپلم گرافیک برای دوستانی که به این رشته علاقه دارند بهترین گزینه است و تنها کافی است که با شرکت در دوره های آموزشگاه، اطلاعات و تجربیات خود را ارتقا دهند و با شرکت در آزمون های مورد نظر، دیپلم خود را بگیرند.

دروس و واحدهای عملی و نظری ‌مهارت دیپلم گرافیک

گرفتن دیپلم گرافیک مستلزم دریافت نمره قبولی در برخی دروس و واحدهای عملی و نظری است که هم اکنون به بررسی این موارد برای شما عزیزان خواهیم پرداخت که عبارت است از:
  1.  طراحی گرافیکی سیاه و سفید: این درس در مجموع ۴ واحد است که شامل ۳ واحد عملی و ۱ واحد تئوری می شود. فرد با استفاده از این مهارت می‌ تواند تصاویر و نشانه های گرافیکی مختلفی را طراحی کند.
  2. طراحی گرافیکی رنگی: به طور کلی این مهارت ۳ واحد دارد که شامل ۲ واحد عملی و ۱ واحد نظری است. هنرجو به کمک این مهارت قادر به تجزیه و تحلیل رنگ های مختلف خواهد بود.
  3. کاربر رایانه: افراد در درس کاربر رایانه ای باید ۵ واحد که شامل ۳ واحد عملی و ۲ واحد تئوری می شود را بگذرانند‌. با کمک این مهارت شخص امکان جستجوی مطالب مورد نیاز و همچنین ذخیره آن ها را خواهد داشت.
  4. تایپ رایانه ای: این مهارت ۵/۲ واحد است که از ۵/۱ واحد عملی و ۱ واحد نظری تشکیل شده است. در این درس یادگیری نوشتن متون مختلف و کار با نرم افزار هایی مانند word امکان پذیر خواهد شد.
  5. گرافیک رایانه ای: در حقیقت گرافیک رایانه از ۲۸ واحد تشکیل گردیده که شامل ۲۰ واحد عملی و ۸ واحد نظری است و با استفاده از آن می توانید تغییراتی را روی نور و رنگ تصاویر ایجاد نمایید.
    به طور کلی دروس تخصصی مهارت دیپلم گرافیک ۵/۴۲ واحد دارد و متقاضیان برای گرفتن دیپلم گرافیک ملزم به گذراندن این دروس هستند. در صورتی که شما عزیزان نیز تمایل دارید دیپلم گرافیک ‌را بگیرید باید ابتدا از طریق ثبت نام در آموزشگاه آینده درخشان مراحل لازم را طی کنید و سپس مدرک خود را با اعتبار کاملا قانونی تهیه نمایید.
نسیم دوستدار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *